2014. március 30., vasárnap

Shoes.*

Eszméletlen sok fajta cipő létezik. A maga módján mindegyik szép, de én most azokat fogom nektek bemutatni, amik jelenleg divatosak (:



A converse cipők régebben voltak divatosak, talán még a szüleink gyermekkorában.. Mostanában viszont megint kezdenek visszajönni a divatba "retró" címszó alatt (: Nekem is nagyon tetszenek és most hogy tavasz van már hordani is lehet őket.


Rengetegen hordanak magassarkút is.. Ilyen feketét például bármikor felvehetsz, mert egyszerű és sok mindenhez illik. Nagyon sok féle magassarkú létezik. Szerintem ebből nincs olyan hogy mi a divat, hiszen kismilliónyi magassarkú létezik.

Nike

Ez a virágos cipő igazán csajos. Bokacipő, úgyhogy tavasszal lehet is hordani (:  A Nike cipők szuperül néznek ki. Lehetnek sportosak, de akár csajosak is, mint ezen a képen..


A bakancsok is kezdenek bejönni a divatba. Én mindenképpen az idei szezon "sztárjai" közé sorolnám. (:  Lehet egy bakancs vagány, de divatos is. Ráadásul fiúk és lányok is hordhatják!


Adidas

Nekem jobban tetszenek a nike cipők, de az adidas is jól néz ki. Ezt is a divatos cipők közé sorolnám. Kényelmes és vagány is egyben!(:


A balerina cipők szuperül néznek ki. Ha nem szereted a magassarkút, de szeretnél kicsit elegánsabb lenni, akkor pont tökéletes!(:  Rengeteg féle létezik, így kedvedre válogathatsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése