2014. április 16., szerda

Ajánló - könyv + film

Sziasztok!
A mai napra elsőként egy kis ajánlót hoztam nektek, mivel a legtöbben ezt hiányoltátok az oldalról..
Az első részébe egy filmet és egy könyvet fogok ajánlani.
.
.
.
Film - Az éhezők viadala


Imádtam ezt a filmet, szerintem fantasztikus! Könyv is van belőle, abból pedig már a harmadik része is elkészült.

A film arról szól, hogy van egy kis város, aminek 12 körzete van. Minden körzetből kiválasztanak egy lányt és egy fiút aki részt vesz majd a viadalon. A lényege ennek az egésznek viszont a "népirtás" vagy hasonló, mert a végén csak egy marad, a többi meghal....

Könyv - Szent Johanna gimi


Rengetegen imádják, de sokan vannak azok is akik nem szeretik..

A történet Reniről szól, aki a Szent Johanna gimibe fog járni. Ez egy magániskola, és kötelező a francia....
Többet nem is mondanék róla.

Vélemény: Eleinte én is imádtam, de most hogy így bele gondolok jobban már annyira nem... Kicsit idegesítő benne, hogy Reni állandóan sír valamiért, folyton csak sajnáltatja magát. Alapból jó ötlet lenne, de ez egy kicsit tönkreteszi. Vannak vicces osztálytársak, amitől meg érdekesebb lesz.
Tehát van pozitív és negatív oldala is a könyvnek..

Ti olvastátok / láttátok már ? Ha igen nektek tetszett vagy nem ?
H.*-*

1 megjegyzés: