2014. április 3., csütörtök

Day Outfit - Spring Flower


Bocsánat hogy ennyi ideje nem írtam, csak vagy sokat kellett tanulnom, vagy pedig vacsorázni mentünk....:(
De most itt vagyok és megint itt a Day Outfit (:

Mivel ma szinte már nyárias idő volt (20 fok), legalábbis nálunk, ezért egy nyárias outfitet hoztam nektek. Nehogy megfőjetek a nagy melegben :D

A szoknyának nagyon élénk színe van, épp ezért vidám is! Elsőként egy csíkos trikót raktam hozzá, szerintem tökéletesen illenek egymáshoz, de akinek esetleg nem tetszene raktam hozzá egy virágos toppot is! (:
A szandál is igazán nyárias, egyszerű és nagyszerű!(:  A táska is passzol az öltözékhez.

Én ehhez az összeállításhoz egy halovány sminket képzeltem el. Egy kis krémszínű rúzs és egy kis szempillaspirál illeni fog hozzá! 

Ehhez én egy egyszerű copfot képzeltem el. Egyrészt a nagy hőség miatt meg persze hogy teljes legyen az outfit! (:

Nektek is melegetek volt ma? (:
H.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése