2014. április 17., csütörtök

Day Outfit - White Dotted


Meghoztam a szokásos napi outfitet. :) Remélem tetszeni fog!

Az alapja a pöttyös, szaggatott farmer. Igazán aranyos és egyben vagány is.
Kétféle pólót raktam hozzá. Az első a zöldes színű. Ettől nőiesebb lesz az egész megjelenés. A fehér póló pedig inkább vagányabb.. : )
A cipőn nem biztos, hogy látzik, de csipkés. Ezzel pedig még inkább elegánsabb lesz. Sok hasonló cipő van mostanában, és az áruk igazán olcsó.
A karkötő és az ékszer színben passzol az egész outfithez.

Egyenes, kivasalt hajat képzeltem el hozzá. De lehet akár konty, vagy fonat is. Kinek mi tetszik jobban.

Sminket nem képzeltem el hozzá. Szerintem nincsen rá szükség. De ha te nem szeretsz nélküle járkálni, akkor egy hasonló színű szemhéjpúdert használj, mint a póló. Rúzsnak pedig valami krémszínű illene szerintem hozzá.

Hanna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése