2014. április 5., szombat

Életmódváltás


Mivel mostanában elég sok helyen olvastam az életmódváltásról és még az újságban is olvastam, gondoltam én is írok róla kicsit..
Én is próbálok rátérni az egészséges életmódra, de persze csak fokozatosan. Próbálok egészségesebben enni, mert a mozgás az megvan bőven :)
Szóval segítek nektek egy kicsit, hogy hogyan álljatok neki..
  1.  Válaszd az egészségesebbet!
    ~ Ha a büfében például meglátod a finom csokis csigát, de van mellette sajtosrúd is, akkor inkább válaszd azt! Fehér kenyér helyett egyél barna kenyeret, vagy csoki helyett müzliszeleteket. (igaz azért abban is van cukor, de valamivel egészségesebb!)
  2. Mozogj többet!
    ~ Néhányotoknak lehet nehezetekre esik a mozgás, mert túl lusták vagytok hozzá vagy egyéb okok miatt... Nem kell rögtön belehalni a mozgásba, kezdetnek elég, ha mondjuk heti háromszor lemész egy fél órára futni a saját tempódban. Ugyanis a futás felszabadít, feloldja a stresszt és vidámabb leszel tőle.
  3. Igyál vizet!
    A cukros, szénsavas üdítők helyett, ha lehetőséged van rá válaszd a vizet, ugyanis megtisztít! Kezdetnek az is elég ha fél litert megiszol mondjuk edzésen és csak fokozatosan kezdesz rászokni.

H.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése