2014. április 12., szombat

Whislist - Deichmann ~ 1

Kicsit körülnéztem a deichmann online oldalán. Találtam pár cipőt ami tetszett, és nem is olyan drágák..



Én tuti ilyet fogok venni, mert nagyon tetszik ez a szandál. Imádom rajta a szegecseket *-* És csak 5990 Ft.


Régóta keresek ilyesmi fazonú cipőket. Igaz, jobban szeretnék egy vastagabb talpút, de ez is szuperül néz ki. Ráadásul csak 2990 FT !! Annyiért meg igaán megéri! : )



Nem szoktam magassarkút hordani, mert valamiért nem a kedvencem, de a kedvetekért hoztam egyet, mert amúgy nagyon jól néz ki. : ) Az ára egyébként 3495 Ft


Nagyon aranyos kis cipellő és csak 5990 Ft.


Ez egy kicsit drágább, 7990 Ft. Nekem is ilyenem van és egyszerűen imádom. Nagyon kényelmes és a bakancs az idei divat része! :)



2 megjegyzés:

  1. A balerina és a szandál nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. A második cípőt régóta keresem. Valami borzasztó de nincs a lábamra :((

    VálaszTörlés