2014. április 22., kedd

Dobogókő

Sziasztok!
Pár napos kihagyás után visszatértem. Sajnálom, hogy nem szóltam előre csak már nem volt rá időm..
Mivel tavaszi szünet volt a családdal elutaztunk Dobogókőre túrázni.
Ehhez kapcsolódóan hozok most egy bejegyzést! : )

Vadaspark
~ Nekem nagyon tetszett. Csináltam is pár képet, bár nem a legprofibbak, de azért kirakom. : )


Ez lenne a kilátó. : )

Virágóra


Ezt a fát a föld napja alkalmából ültették el.




Itt van pár állat. Volt még több is, csak azok a képek nem sikerültek túl jól. : ) Néha ilyenkor sajnálom őket, hogy bezártan élnek a ketrec mögött..


Ez egy varjú - nézzétek a szemét, a szemhéja oldalra csukódik el! :o

Túraútvonalak

~ Sárga út
     Rám - szakadék
        - Kicsit veszélyes ez a túra. Van, amikor tavon kell átkelni, vagy épp egy meredek létrán mész fel..

Kisebb gyerekekkel nem nagyon ajánlanám, mert szerintem ők nem tudnának itt felmászni. Egyébként gyönyörű hely, bátran ajánlom mindenkinek! : )

Rezső kilátó



 Ez is ugyan azon az útvonalon van, csak kicsit közelebb. A kilátás csodaszép!

~ Thirring körút




Óriási, szépséges kövek voltak errefele. : ) A táv mindössze 2 km volt. Kisgyerekkel is járható út.


Sok helyen voltak kidőlt fák, és a fák gyökerei is rengetegszer látszódtak. ( az összes útvonalon )
Ez még érdekesebbé teszi a túrát.


Sok szép virág is volt útközben. Kaptam az alkalmon és párat le is fotóztam! : )


~ Több túraútvonalon is jártunk, de azokról sajnos nem készítettem képeket...
~Ha bármilyen kérdésetek van a túrákkal kapcsolatban írjatok kommentet és válaszolok! : )
~ Ti már jártatok erre? Nektek hogy tetszett?

Hanna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése