2014. április 13., vasárnap

Glamour napi vásárlás

Több bloggerinához hasonlóan én is voltam a glamour napokon vásárolgatni és be is szereztem pár dolgot. Meg kell hagyni nem voltam túlságosan megelégedve a kínálattal.. vagy túl drága volt a legtöbb dolog ami tetszett vagy pedig felpróbálva már nem nézett ki jól.
Mivel én nem néztem ki előre mit szeretnék elég sok időt töltöttem a boltokban.
Na de lássuk is miket sikerült beszereznem :)


Mivel a Tally Weijl a kedvenc boltom oda mentem elsőként. Hosszas nézegetés után végül is sikerült beszereznem egy koptatott varmert. Nagyon tetszik a színe, meg úgy minden rajta. 
Alapból 5990 Ft volt, de mivel itt is volt 20%-os kupon az ára így 4800 Ft lett.


Elég sok boltban jártam, kb. végig jártam az egész áruházat.. A vége felé "rátaláltam" a C&A-ra. Felpróbáltam pár ruhát és végül két Basic trikó mellett döntöttem. Az ára mindegyiknek 1190 Ft volt és lejött belőle a 20% tehát elég olcsón megúsztam. Csak 1905 Ft-ot fizettem : )


Legutoljára A Clarie's-be ugrottam be. Nagyon eldugott helyen volt ez a két szem körömlakk. A leghátsó kis sarokban találtam rájuk : )  Igaz, hogy itt nem volt kupon, de a leárazott termékek között voltak. Darabja CSAK 300 Ft volt, úgyhogy ezt eléggé olcsón megúsztam : )
Majd később csinálok velük egy körmös posztot. :)

Mindössze ennyit sikerült beszereznem. A lábamat eléggé lejártam, de szerintem megérte : )

Ti is voltatok a glamour napokon ? Nektek mit sikerült beszereznetek ? :)

H.*-*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése