2014. április 4., péntek

Hairstyles

~Így hord a hajadat, így divatos!

Saját kép, ne lopd! Köszi (:

Na szóval, vágjunk is bele a közepébe! Gondoltam mivel már volt szó cipőkről, szoknyákról most a hajakról írnék kicsit..

Vasalt
Mostanában a lányok 90%-a kivasalja a haját, mert ez a "menő". Szerintem nem muszáj a többséghez tartoznod... Persze szép és nekem is tetszik de légy különleges és egyedi! :)
Egyébként ilyen nagyon egyszerű csinálni. Gyorsan kifésülöd és párszor áthúzod rajta a vasalót. 10-15 perc alatt kész is! :)

Göndörke*-*

Nekem annyira tetszenek a göndör hajak!*-* Ha neked ez nem tetszik annyira nem kell ennyire "fürtösnek" lennie lehet csak hullámos is.:)

Szálkafonat
A fonott hajak is egyre divatosabbak. Ezt a halszálka fonatot is nagyon egyszerű megcsinálni. Aki még nem ismeri a lényege csupán annyi, hogy két felé választod a hajadat és a széléből mindig átraksz kicsit a másik oldalra. Minél kevesebbet, annál szálkásabbnak fog tűnni! :)

Fonott
Nagyon egyszerű és szerintem mindenki ismeri. Igazán jól tud kinézni ha kicsit "megtépkeded" a hajszálaidat.

Egyszerű konty

Ez sem túl bonyolult, bár kicsivel nehezebb a többinél. Ha kevésnek érzed hozzá a hajadat nyugodtan rakj bele hajfánkot, attól kicsit többnek tűnik majd a hajad.

Fonott konty
Egyre különlegesebb hajak is készülnek. Ez is szuperül néz ki bár fogalmam sincs hogyan kell csinálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése